حیدری:

خدمات پزشکی کاروان‌ها در کاظمین گسترش می‌یابد

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در دیدار با نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین از گسترش خدمات پزشکی کاروان‌های ایرانی عتبات عالیات در کاظمین خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کاظمین در این دیدار فعالیت خادمان مرکز پزشکی در عتبات عالیات عراق را بسیار ارزشمند و قابل توجه دانست و اظهار داشت: حضور اثرگذار کادر پزشکی در ایام اربعین نیز چشمگیر بوده است که نشان از اهمیت و حساسیت کار فعالان این عرصه دارد.

وی افزود: با توجه به این‌که حدود پنچ هزار زائر ایرانی همه روزه در مسجد براثا کاظمین حضور دارند؛ راه‌اندازی یک پایگاه پزشکی در این مکان مقدس ضروری به نظر می‌رسد، ضمن این‌که در ایام نوروز نیز نیاز به ایجاد یک پایگاه دیگر در کاظمین ضرورت دارد.

همچنین حیدری معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در این دیدار اظهار داشت: هدف مرکز امدادرسانی به موقع و نجات جان زائران است و این مسأله را یک وظیفه شرعی و قانونی برای خود می‌دانیم و در این راه هرچه در توان داشته باشیم، دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز چنانچه ضرورت اقتضا کند و شرکت شمسا مکان مناسبی در اختیار قرار دهد، آمادگی ایجاد پایگاه با کادر پزشکی مجرب را داریم و برای مسجد براثا نیز در ایام اربعین سال آینده اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار