در پایان روز نخست تورنمنت اوکراین؛

آزاد و فرنگی کاران ایران به دو مدال طلا، يك نقره و دو برنز رسیدند

نمايندگان كشورمان در مسابقات روز نخست رقابت های بين المللی كشتی جام كشتی گيران و مربيان مطرح اوكراين، به دو مدال طلا، يك نقره و دو برنز رسيدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های بین المللی كشتی آزاد و فرنگی، جام كشتی گیران و مربیان مطرح اوكراین روزهای 13 و 14 اسفند ماه در شهر كیف اوكراین برگزار می شود. 
 
در مسابقات روز نخست كه روز جمعه برگزار شد 7 كشتی گیر تیم های كشتی آزاد و فرنگی باشگاه رعد پدافند هوایی كه به نمایندگی از كشورمان در این رقابت ها حضور یافته اند به میدان رفتند كه در پایان رضا افضلی و فرشاد بلفكه به مدال طلا، شیرازد بهشتی طلا به مدال نقره، رضا اطری و حسین شهبازی به مدال برنز رسیدند. 
 
نتایج كشتی گیران كشورمان در رقابت های روز نخست به شرح زیر است: 
 
در رقابت های كشتی آزاد و در وزن 57 كیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 6 بر 5 پرویز ابراهیم اف از آذربایجان را شكست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه یك بر صفر ایوان زامفیروف از مولداوی را مغلوب كرد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل آندری یاتسنكو از اوكراین با نتیجه 6 بر 12 شكست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. اطری در این دیدار مقابل میرجلال حسن زاده از آذربایجان با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. 
در وزن 65 كیلوگرم مرتضی قیاسی در دو نخست با نتیجه 4 بر صفر مغلوب ماگومد مسلم اف از آذربایجان شد و با توجه به شكست این كشتی گیر در دور بعد، قیاسی از دور رقابت ها كنار رفت. 
در وزن 74 كیلوگرم رضا افضلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل الكسی سچرباك از اوكراین با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. افضلی در این مرحله نیز با نتیجه 7 بر 5 از سد الكس درینگر از آمریكا گذشت و به دیدار فینال رسید. وی در این دیدار رسول تسیخایف از بلاروس را با نتیجه 8 بر صفر شكست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. 
در وزن97 كیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر محمد ساداوی از تونس را مغلوب كرد و در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر صفر آندری ولاسوف از اوكراین را شكست داد اما در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر یك مغلوب الكساندر هوشتین از بلاروس شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار گابریل سرگلی از آلمان را با نتیجه 4 بر 3 شكست داد و صاحب مدال برنز شد. 
 
در رقابت های كشتی فرنگی و در وزن 59 کیلوگرم، شیرزاد بهشتی طلا در دور اول با نتیجه 3 بر صفر رحمت خیبراف از بلاروس را شكست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 5 بر صفر مقابل دنیس چبانوف از اوكراین به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. بهشتی طلا در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر یك آنتون كوتسنكو از اوكراین را شكست داد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار مقابل ژورا آبوویان از اوكراین با نتیجه 4 بر یك شكست خورد و به مدال نقره بسنده كرد. 
در وزن 71 کیلوگرم فرشاد بلفکه در كشتی نخست با نتیجه 8 بر 6 المار نورالیف از اوكراین را شكست داد وی در دور دوم نیز با نتیجه 8 بر 5 از سد گوگا آپریاماشویلی از گرجستان گذشت. بلفكه در دور سوم و مرحله نیمه نهایی با نتیجه 4 بر یك بوتخوزی كارایا از اوكراین را شكست داد و راهی دیدار فینال شد وی در این دیدار رامازی زوئیدزه از گرجستان را با نتیجه 4 بر 3 شكست داد و صاحب مدال طلا شد. 
در وزن80 کیلوگرم، مهدی محمدزاده در دور نخست مقابل رافیك مانوكیان از ارمنستان با نتیجه 16 بر 5 شكست خورد و با توجه به شكست این كشتی گیر ارمنستانی در دور بعد، محمدزاده از دور رقابت ها كنار رفت. 
 
امروز (شنبه) و در مسابقات چهار وزن دوم نفرات زیر در رقابت های كشتی آزاد و فرنگی به میدان می روند. 
کشتی آزاد: 
 
61 کیلوگرم: پیمان بیابانی 
70 کیلوگرم: حامد رشیدی 
84 کیلوگرم: مصطفی قیاسی 
125 کیلوگرم: پویا رحمانی 
  
کشتی فرنگی: 
 
66 کیلوگرم: محمدرضا گرایی 
75 کیلوگرم: هادی علیزاده پورنیا 
85 کیلوگرم: داود عابدین زاده 
130 کیلوگرم: شهاب قوره جیلی 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار