مشهد؛

استکبار جهانی مهم ترین دشمن بشریت است

امام جمعه تربت جام گفت: استکبار جهانی مهم ترین دشمن بشریت است و ایران اسلامی مانع مستقیم برای سلطه گری آمریکا در جهان است.

استکبار جهانی مهم ترین دشمن بشریت استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام جواد طاهری  امروز در مصلی الغدیر با اشاره سلطه گری آمریکا گفت: امروز نقشه های شوم آمریکا گفتگوی آرام وابزار رفاقت برای نفوذ است و مذاکره با غرب در کاستن دشمنی استکبار جهانی تاثیری ندارد.

وی افزود: آمریکا به دنبال تقویت برخی جناح ها، افزایش اختلافات داخلی، تبلیغ در جهت انتخابات آزاد، تضعیف حمایت بین المللی از کشور ، تشدید جنگ اطلاعاتی و ایران هراسی در منطقه از دیگر نقشه های شوم آمریکا از طریق مدیریت صدای آمریکا ورادیو فردا دنبال می کند.

امام جمعه تربت جام ادامه داد: جریان های سیاسی درون نظام دو پهلو سخن نگویند که دشمن سوء استفاده می کند وتمام عیار به سمت ما آمده تا طیف غرب گرا را تقویت کند و امروز استکبار جهانی در حوزه سیاست جنگ را علنی کرده است.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به انتخابات سال آینده خاطرنشان کرد: هر کاندیدایی که در انتخابات آینده تمایل غربی داشته باشد با همین اعتقاد مورد حمایت این دو رسانه قرار می گیرد.

وی با اشاره به کلید واژه های رهبری تصریح کرد: سه کلید واژه که در کلام رهبری مورد تاکید است انقلابی گری، نفوذ و جهاد کبیر می باشد و مسئولان در روزهای پایانی سال با بررسی و ارزیابی عملکرد خود ببینند قدر به منویات رهبری عمل کردند.

امام جمعه تربت جام با گرامیداشت ۱۴ اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی گفت: امروز این نهاد خدماتی و حمایتی بزرگترین خیریه در جهان است که با یک سازکار تعریف شده در کشور های مختلف با پول خیرین به نیازمندان کمک می کند و این نهاد محل امن برای دریافت کمک های خیرین است.

حجت الاسلام طاهری عنوان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی باید شبیه سپاه قدس عملکرد که در عراق و شام با نیروی غیر ایرانی پدر داعش را در آورده که این روش و الگو را در اقتصاد کشور پیاده شود.

وی با اشاره به هفته درخت کاری یاد آورشد: دشت تربت جام باید با کشت درختان کم آب سر سبز شود که به نفع منابع طبیعی و آبادانی روستا ها می باشد.
 
انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.