جعفرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افرایش دستمزد مدیران از حقوق‌های نجومی جلوگیری می‌کند/نباید سرمایه‌های انسانی را به بهانه حقوق رها کنیم!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره مصوبه اخیر مجلس مبنی بر افرایش ۶۰ درصدی حقوق مدیران توضیحاتی ارائه داد.

افرایش دستمزد مدیران از حقوق‌های نجومی جلوگیری می‌کند/نباید سرمایه‌های انسانی را به بهانه حقوق رها کنیم!غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنکار مجلس  گروه سیاسی باشگاه خبرنکاران جوان با اشاره به مصوبه اخیر بهارستان درباره افزایش ۶۰ درصدی حقوق مدیران پیرامون بررسی مواد اعاده شده لایحه برنامه ششم توسعه در مجلس، گفت: بنده مخالف مصوبه مذکور بودم، اما هرآنچه که نمایندگان نسبت به موضوعی تصمیم گیری می‌کنند، قابل دفاع است.

وی افزود: بر اساس دو فاکتور مورد نظر موافقان مصوبه باید گفت که در گذشته موضوع حقوق مدیران بدون در و پیکر بود و در حال حاضر این مسئله ساماندهی شده و حداقل براساس این مصوبه سقف مدیران مشخص شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: همچنین باید به این نکته اشاره کرد که جامعه آماری مدیرانی که با افزایش حقوق ۶۰ درصدی ادامه فعالیت خواهند داد زیاد نیست و افراد مشمول این ماده جمعا ۲۰ نفر نمی‌شوند.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه نباید طوری وانمود کرد که مدیرانی که مشمول افزایش حقوق ۶۰ درصدی می‌شوند 3 هزار نفر هستند، بیان داشت: جامعه نباید طوری تصور کند که این مدیران بیش از 3 هزار نفر هستند لذا باید به این نکته توجه داشت که در قالب این مصوبه سقف حقوق مدیران به نوعی مشخص شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین بنده به مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد دادم که در آینده براساس جدولی مشخص کند که چه تعداد مدیران ۲۴  چه تعداد ۲۰ و چه تعداد ۱۵ میلیون حقوق می گیرند.

آیمن آبادی با بیان اینکه نباید سرمایه‌های انسانی کشور را به بهانه حقوق رها کنیم، اظهار داشت : معتقدم کسی که قرار است سالیانه هزار میلیارد تومان منافع برای کشور ایجاد کند مثلا اگر ما به وی ۲۰ میلیون تومان در ماه حقوق دهیم آیا این حقوق زیاد است؟

این نماینده مجلس در ادامه گفت: معتقدم این مصوبه می تواند به طور صد درصدی از موضوع حقوق های نجومی برخی مدیران جلوگیری کند.

ایمن آبادی با بیان اینکه رئیس جمهور مملکت براساس این مصوبه ۲۴ میلیون تومان حقوق دریافت خواهد کرد، افزود: این درحالی است که  اگر این حقوق را در کنار حقوق سایر روسای جمهور کشورهای دیگر بگذاریم رقمی ناچیزی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
این همه مدیران پول می گرفتن .این شد وضع اقتصاد ما
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۲۲:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
احسنت به شما ... سطح فکر نماینده ملت رو ببین !!! بدبخت اونایی که بهت رای دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
یعنی شایسته ها رو با پول نگه میدارن جای خنده داره با این مصوبشون
آخرین اخبار