واکنش ایندیپندنت به اظهارات می درباره بیانیه بالفور: تشکیل اسرائیل چه نکته افتخار‌آمیزی دارد؟

روزنامه ایندیپندنت در مطلبی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، به اظهارات نخست‌وزیر انگلیس در حمایت از بیانیه بالفور به شدت واکنش نشان داد.

واکنش ایندیپندنت به اظهارات می درباره بیانیه بالفور: تشکیل اسرائیل چه نکته افتخار‌آمیزی دارد؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه انگلیسی ایندیپندنت به اظهارات نخست‌وزیر انگلیس در خصوص بیانیه بالفور واکنش نشان داد و نوشت: تشکیل اسرائیل چه نکته افتخار‌آمیزی دارد!

روزنامه ایندیپندنت نوشت: "ترزا می" از ما خواسته است به بیانیه بالفور که نقطه آغاز حمایت بی‌پایان انگلیس از اسرائیل است، افتخار کنیم؛ حمایتی که باعث اشغال سرزمین‌های فلسطینیان و آوارگی بیش از 5 میلیون فلسطینی در سراسر جهان شد.

در ادامه این مطلب امده است: با توجه به جنایت‌هایی که اسرائیل در طول نزدیک به 70 سال گذشته انجام داده و زمین‌هایی که از اعراب به سرقت برده است، آیا اکنون بهتر نیست نخست وزیر انگلیس به جای افتخار کردن به این بیانیه از بابت صدور آن عذرخواهی کند؟!

ترزا می هفته گذشته گفت انگلیس تابستان آینده صدمین سالگرد بیانیه بالفور را "با افتخار" جشن خواهد گرفت. 

بیانیه بالفور نامه‌ای تاریخی است که آرتور جیمز بالفور، وزیر خارجه وقت انگلیس، در سال ۱۹۱۷ میلادی خطاب به والتر روتشیلد، عضو یهودی مجلس عوام این کشور نوشت و با آن، تلاش در عرصه بین‌المللی برای تاسیس رژیم جعلی اسرائیل را رسما آغاز کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
خدالعنتشکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
مثل اینکه سرشون به جای سفت خورده مجبور شدن کوتا بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
انگلیس حرامزاده
آخرین اخبار