سرمربیگری کی روش در آفریقای جنوبی منتفی است!

با وجود تبلیغات زیاد رسانه های خارجی برای حضور کارلوس کی روش در تیم ملی آفریقای جنوبی، وی به همکاری با تیم ملی ایران ادامه می دهد.

سرمربیگری کی روش در آفریقای جنوبی منتفی است!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه رسانه‌های خارجی در روزهای اخیر نام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان را همراه با هروه رنارد فرانسوی در بین گزینه های نهایی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای سرمربیگری تیم ملی این کشور قرار داده اند و حتی صفحه رسمی توئیتر فدراسیون فوتبال آفریقا جنوبی اعلام کرده که به دلیل الزام در حضور سرمربی جدید این تیم در نشست خبری، نام وی هفته آینده اعلام می شود، اما به نظر می رسد خود کی روش نظر دیگری نسبت به این امر دارد.

شنیده می شود سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران طی نامه‌ای که به فدراسیون فرستاده، اعلام کرده هفته آیند به کشورمان بازمی گردد و با قدرت به کار خود ادامه می دهد. ضمن اینکه خبرهایی از دعوت بازیکنان پرسپولیس به اردوی جدید تیم ملی به گوش می رسد.

مهدی خراطی رئیس دپارتمان تیم ملی در این باره اظهار داشت: چندان در جریان نامه کی روش قرار ندارم و مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بهتر می تواند نسبت به ارسال نامه کی روش پاسخگو باشد اما به نظر می رسد مشکل خاصی برای ادامه همکاری وی وجود ندارد.

به هر حال بسیار بعید است این مربی پرتغالی در آستانه 2 دیدار حساس تیم ملی مقابل قطر و چین در مقدماتی جام جهانی از تیم ملی کشورمان جدا شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دایی
۱۸:۳۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
یک عده تو ایران چون براشون منفعت داره این یارو رو نگه داشتن باور کنید برید نگاه کنید باپولی که به ای بابا میدن میشه چند نفر رو براشون کار ایجادکرد فوتبال به غیر از بدبختی برای ما هیچی نیاورده بببینید هر روز قهر میکنه و اشتی قیمتش رو زیاد میکنه اونم مارو شناخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
بابا اینو رها کنید حتی کشور برادرمان افغانستان هم اینو استخدام نمی کند . ترا بخدا بیرونش کنید یک ایرانی به جایش بگذارید اینقدر هم نازش را نخرید تمام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
اینا همش بازارگرمیه...هیچ جا اندازه ایران به کیروش پول نمیدن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
حتما نفوذی هاش بو بردن که آفریقایی ها انتخابش نمیکنن اومده این نامه روفرستاده که دست پیش گرفته باشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
نامرد تا دید افریقایی ها پا پس کشیدن سریع به فدراسیون نامه زد که دارم از اب نمک درتون میارم اماده باشید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
لنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
چیه کیسه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار