موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛‌

مصوبه افزایش حقوق اجرای عدالت در دستمزد مدیران مناطق محروم را ممکن می‌کند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون گفت: این مصوبه تنها مربویط به مدیران و مسئولان دولتی نیست بلکه تمامی مشاغل خاص که در مناطق مرزی، محروم و عملیاتی هستند را شامل می‌شوند.

سید فرید موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ درباره تصویب افزایش حقوق مسئولان و مدیران تا سقف 24 میلیون تومان در مجلس گفت: این مصوبه تنها مربویط به مدیران و مسئولان دولتی نیست بلکه تمامی مشاغل خاص که در مناطق مرزی، محروم و عملیاتی هستند را شامل می‌شوند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: در حقیقت بر اساس این مصوبه، عدالت در دریافتی‌ها رعایت می‌شود. زیرا کسی که در نواحی مرزی و محروم فعالیت می‌کند و با مشکلات فراوانی مواجه است، نباید حقوق برابر با کسی که در مرکز کار می‌کند دریافت کند. مثلا کسی که روی سکوهای نفتی و در مناطق خطرناک مرزی مأمور است باید حقوقی بالاتر دریافت کند البته این میزان حقوق 24 میلیونی که مصوب شده سقف میزان دریافتی است و بر اساس تصمیم‌گیری‌ها و بررسی‌ها، میزان حقوق و دریافتی این افراد مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه هر شغلی ویژگی‌های خاص خود را دارد، تاکید کرد: افزایش حقوق مشاغل خاص در مناطق مرزی، محروم و عملیاتی براساس مصوبه گذشته مجلس است که شورای نگهبان اشکالی برای آن ایجاد کرد لذا نمایندگان باید یک زمانی را برای اجرای این مصوبه در نظر بگیرند و پس از آن بر اساس بازخوردها نسبت به اصلاح آن و تصویب قوانین اقدام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار