حمایت آموزش و پرورش از کمپین چهارشنبه‌سوری/ آتش‌نشان‌ها وارد کلاس‌های درس می‌شوند

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: از کمپینی که برای جلوگیری از رفتارهای پرخطر چهارشنبه‌سوری توسط دانش‌آموزان ایجاد شده حمایت می‌کنیم.

مهدی علی اکبرزاده مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تمهیداتی برای مراسم چهارشنبه سوری عنوان کرد: این آیین باستانی در برخی از شهری‌های بزرگ با رفتار‌های پرخطری در جامعه همراه است که کمپینی برای تحریم این نوع فعالیت‌ها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش از این کمپین استقبال کرده و همچنین توصیه‌هایی برای مدارس برای آگاه کردن دانش‌آموزان از خطرات چهارشنبه سوری دارد.

مدیر کل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: از جمله این توصیه‌ها دعوت از آتش‌نشانان برای رفتن به مدارس و آموزش دانش‌آموزان در خصوص خطرات احتمالی رفتار‌های پرخطر در روز چهارشنبه سوری است.

وی تصریح کرد: اکنون در اکثر مدارس در خصوص مدیریت بحران، دوره‌ها و سخنرانی‌هایی با این محتوا در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود در روزهای نزدیک به چهارشنبه سوری این آموزش‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

علی اکبرزاده یادآور شد: دانش‌آموزان را با ارسال اطلاعیه‌ها و توصیه‌نامه‌هایی از انجام رفتار‌های پرخطر منع می‌کنیم و به طور کلی باید افراد این موضوع را مورد توجه داشته باشند که ایمنی را در تمامی مراحل زندگی در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار