جلسه کمیته انضباطی پرسپولیس برای برخورد با رضاییان

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس از تشکیل جلسه این کمیته برای رسیدگی به درگیری رخ داده میان رضاییان و علیپور خبر داد.

جلسه کمیته انضباطی پرسپولیس برای برخورد با رضاییانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامین رضاییان و علی علیپور به علت درگیری در تمرینات تیم پرسپولیس در دبی از سوی برانکو اخراج شدند و زودتر از سایر اعضای تیم پرسپولیس به تهران بازگشتند. 

علی علیپور با اجازه برانکو در تمرینات روز گذشته پرسپولیس شرکت کرد اما رضاییان هنوز مورد بخشش برانکو قرار نگرفته است و حتی گفته شده این بازیکن دیگر در تفکرات فنی برانکو جایی ندارد و وی در اختیار باشگاه قرار دارد. 

طبق برنامه قرار است جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بعداز ظهر فردا ساعت 14 برگزار شود و اعضای این کمیته بعد از بررسی گزارش اتفاقات رخ داده در اردوی دبی میان رضاییان و علیپور در مورد این دو بازیکن تصمیم گیری کنند. 

جعفر کاشانی عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس ضمن تائید این مطلب گفت: جلسه کمیته انضباطی جنبه ارشادی دارد و قرار است با رضاییان و علیپور صحبت کنیم تا دیگر این رفتارهای غیر حرفه ای انجام ندهند و تیم را وارد حاشیه نکنند. 

وی در ادامه عنوان کرد: تنبیه این دو بازیکن کارساز نیست و آنها باید یاد بگیرند که در چه تیم بزرگی بازی می کنند و رفتارشان الگوی برای جوانان است. به نظرم باید فرهنگ سازی در باشگاه صورت بگیرد تا دیگر شاهد این گونه رفتارهای غیر حرفه ای در تیم نباشیم. 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: رضاییان و علیپور باید بدانند که خشونت و درگیری راه های ترقی و پیشرفت در فوتبال نیستند و باید مطیع اوامر کادر فنی و مدیریت باشگاه باشند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدرامین
۰۰:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
بازیگن باید تحت نطر مربی باشد تا همیشه مطیع باشند ؟!به نطر من بازیگنان از دایی باید الگو بگیرند یاازباقری که همیشه موفق بودنند چون حرفه ای بودنند بازیگن موفق کسی است بتواند۹۰دقیقه بازی کند یا۹۰ددقیقه روی نیمکت باشد
آخرین اخبار