مربی تیم فوتبال سیاه جامگان:بازی سختی با استقلال داریم/ پول در زمان مناسبی به تیم تزریق شد

شکری گفت: بازی سختی با استقلال داریم و همه بازی‌ها برای ما دشوار است،اما باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا 3 امتیاز را کسب کنیم.

رمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی سیاه جامگان مقابل استقلال بیان کرد:ما بازی سختی با استقلال داریم و همه بازی‌ها برای ما دشوار است.اما باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی افزود: همان‌طور که قبلاً هم گفته بودم همه بازی‌ها برای ما سخت است و شرایط همه بازی‌ها یکسان پیش می‌رود.استقلال از نظر فنی شرایط خوبی دارد.خوشبختانه شرایط فنی ما خوب است و امیدوارم بتوانیم مقابل تیم خوب استقلال 3 امتیاز را بگیریم و شرایط‌ مان را در جدول بهتر کنیم.بازیکنان اگر بتوانند آن مسائل تاکتیکی را که از آنها خواستیم در زمین پیاده کنند،سربلند از زمین بیرون می‌آییم.

مربی سیاه جامگان درباره اینکه این تیم یکی‌، دو برد به دست بیاورد از منطقه سقوط دور خواهد شد،گفت: بله، همین‌طور است. ما باید بتوانیم در چند بازی امتیازات خوبی بگیریم تا شرایط‌ مان در جدول بهتر شود.بازیکنان مان انگیزه دارند و روزبه روز بهتر می‌شویم.امیدوارم این وضعیت تا روز آخر ادامه داشته باشد.

شکری در ادامه تصریح کرد: بازی فردا هم برای ما و هم برای استقلال بازی سختی است.در دور برگشت امتیاز گرفتن برای همه تیم‌ها سخت و دشوار است.تیم‌ها در نیم فصل دوم باید کیفیت فنی خود را بالاتر ببرند تا نتیجه قابل قبولی را به دست آورند. در دیدار فردا به دنبال آن هستیم که شکست برابر تراکتورسازی را جبران کنیم.به خاطر استرس و مشکلات مالی که در سیاه جامگان وجود دارد نمی‌توانیم همانند سایر تیم‌ها نتیجه بگیریم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه از زمانی که میثاقیان عهده دار سرمربی تیم سیاه جامگان شده است مسئولان توانسته اند بخشی از مطالبات مالی بازیکنان را پرداخت کنند و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان با انگیزه بیشتری در تمرینات تیم شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار