اهواز؛

سوداگران مرگ در دام پلیس بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت: مقدار 4 کیلو و ۹۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک دستگاه کامیون باری در محور دیلم ـ امیدیه کشف شد.

سوداگران مرگ در دام پلیس بهبهانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سرهنگ سید نورالدین موسویان، فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، پرسنل شعبه مبارزه با قاچاق این فرماندهی حین کنترل محور مواصلاتی دیلم به امیدیه به یک دستگاه خودرو کامیون باری که حامل مرکبات بود، مشکوک شده و وفق مقررات به منظور بازرسی آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پلیس پس از بازرسی از آن خودرو مقدار چهار کیلو و ۹۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

موسویان با اشاره به دستگیری 2 سوداگر مرگ و معرفی آن ها به مرجع قضائی افزود: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.