یاسوج؛

برگزاری یادواره سرداران و91 شهید والامقام باشت

یادواره ی سرداران و 91 شهید والامقام شهرستان باشت برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سرهنگ رضازاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: یادواره سرداران و91 شهید والامقام شهرستان باشت با حضور جانشین قرار گاه کربلا و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان وکارکنان ادارات، نهاد ها وسازمانها، ارگان های نظامی وانتظامی در مصلی امام خمینی شهر باشت برگزار شد. 

جانشین قرار گاه کربلا هم در این یادواره با بیان اینکه در زمان جنگ آمار رزمندگان، جانبازان و شهدای باشت چشمگیر بود، گفت:این نشان از روحیه شهادت طلبی و ولایت پذیری این مردم دارد.

سردار مواساتی افزود: مردم شهرستان باشت همراه با سایر مردم کشور در خط اسلام، ولایت و رهبری قدم برداشته وبه فرمان امام خود لبیک گفتند و با دستان خالی از وطن خود در برابر دشمن تا دندان مسلح دفاع کردند .

وی گفت: دشمن گفته بود به حمایت از حامیانش سه روزه تا تهران پیشروی خواهد کرد، اما رزمندگانی از خطه جنوب خصوصاً استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد با رشادت و جانفشانی و از خود گذشتگی در میدان های نبرد حماسه ها خلق کردند .

سردار مواساتی افزود: تحریم، فشارهای اجتماعی، اقتصادی، فضای مجازی و رسانه ای همه به دلیل ترس دشمن از قدرت اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.