اهواز؛

برگزاری یادواره 70 شهید فرهنگی دزفول

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور از برگزاری یادواره 70 شهید فرهنگی شهرستان دزفول در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در حسینیه ثارالله این شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره 70 شهید فرهنگی دزفولبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ سردار احمد خادم سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور در این آئین که با حضور خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس برگزار شد گفت: پایداری آرامش و امنیت حاکم در کشور حاصل ایستادگی، مقاومت و خون پاک شهدست.
 
وی اظهار کرد: در زمان حاضر اگر امنیتی در ایران اسلامی وجود دارد این آرامش و امنیت را مدیون خون پاک شهدایی هستیم که با گذشتن از جان، مال و زندگی خود برای دفاع از اسلام ایستادند.
 
سردار خادم سیدالشهدا با تاکید بر اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام افزود: شهدا به تکلیف خود عمل کردند و اینک وظیفه ماست که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود عمل کنیم.
 
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور به ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در 8 سال دفاع مقدس نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مردم دزفول با پشتیبانی از رزمندگان اسلام نقش مهمی در پیروزی رزمندگان در جبهه های نبرد داشتند.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطره 70 شهید فرهنگی دزفول بیان داشت: شهدای فرهنگی در کنار دیگر رزمندگان نقش مهم و اثر گذاری در هشت سال دفاع مقدس داشتند.
 
700 شهید از 2 هزار و 600 شهید دزفول ، دانش آموز و 70 شهید نیز فرهنگی می باشند.
 
در این مراسم شهدای فرهنگی دزفول معرفی و از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.