رنکینگ جدید جهانی تنیس روی میز ؛

صعود 10 پله ای نوشاد عالمیان در جهان / سقوط دسته جمعی بانوان ایرانی در آخرین رنکینگ

نوشاد عالمیان در آخرین رنکینگ جهانی سال 95 صعود 10 پله ای را تجربه کرد تا در جایگاه هفتاد و یکم جهان قرار بگیرد.

صعود 10 پله ای نوشاد عالمیان در جهان / سقوط دسته جمعی بانوان ایرانی در آخرین رنکینگبه گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سومین رنکینگ جهانی تنیس روی میز جهان در سال جدید میلادی و آخرین رنکینگ سال 1395 اعلام شد که بر اساس آن نوشاد عالمیان پینگ پنگ ملی پوش تنیس روی میز کشورمان با صعود 10 پله ای نسبت به آخرین رنکینگ اعلام شده در جایگاه هفتاد و یکم جهان قرار گرفت. 

نوشاد عالمیان که در ابتدای سال 95 در جایگاه 137 جهان قرار داشت سال خوبی را پشت سر گذاشته تا با 66 پله صعود نسبت به ابتدای سال به روز های آرمانی خود نزدیک شود . نوشاد پیش از این توانسته بود پس از المپیک 2012 لندن در جایگاه چهلم جهان قرار بگیرد. 

افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی و نیما عالمیان بر خلاف نوشاد در اخرین رنکینگ سقوط را تجربه کردند . این دو بازیکن هر کدام با 1 پله سقوط نسبت به آخرین رنکینگ به ترتیب در جایگاه های 133 و 255 قرار گرفتند. 

همچنین در بخش بانوان هم 3 ورزشکار کشورمان که در رنکینگ جهانی حضور دارند با سقوط مواجه شدند. ندا شهسواری با دو پله سقوط در جایگاه 248 ایستاد ، مریم صامت با شش پله سقوط در رده 334 و فاطمه جمالی فر با   32 پله سقوط در رتبه 534 قرار گرفتند .

شایان ذکر است که ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در سال 96 قرار است تا در مسابقات قهرمانی آسیا (چین ) ، مسابقات کشور های اسلامی (جمهوری آذربایجان ) و مسابقات قهرمانی جهان (آلمان) حاضر شوند.

انتهای پیام /  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار