تعداد مدارس تیزهوشان سال آینده کاهش نمی یابد/ توزیع شیر مدارس در سال جاری در انتظار تامین اعتبار

مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران گفت: ضوابط جذب دانش آموزان استعداد درخشان مشکلی نداشته و کاهشی در این امر انجام نمی شود.

مدارس تیزهوشان سال آینده کاهش نمی یابد/ توزیع شیر مدارس در سال جاری در انتظار تامین اعتبار
علیرضا کمریی مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت مدارس تیزهوشان و کاهش تعداد مدارس تیزهوشان  اظهار داشت: سیاست در حوزه مراکز مربوط به استعدادهای درخشان، سیاست واحدی بوده که مبتنی بر تعدیل و قراردادن حجم ثبت نام در جای خودش است.

وی ادامه داد: خوشبختانه  در شهر تهران نسبت به حد مقررمجاز برای ثبت نام در این گونه از مدارس  مشکل چندانی وجود ندارد بابراین برای کاهش مدارس تیزهوشان در سال آینده برنامه ای نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران  بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش تهران  بیان کرد:در حوزه متوسطه دوم در مدارس استعدادهایی درخشان احتمال کاهشی  نداریم اما با توجه به اینکه در مدارسی  از این گروه که  متناظرش را در متوسطه اول نداریم.

ثبت نام به چنین دلیلی در متوسطه دوم کاهش می یابد در واقع چنانچه کاهشی در روند ثبت نام ها باشد  به دلیل سیاست کاهش مدارس نیست.

کمریی اظهار داشت: براساس  آمار مرکز استعدادهای درخشان،شاید در کل کشور نسبت به حد مجاز متناسب با تعداد دانش آموزان ، در جذب افرادی در گروه استعداد درخشان  ناهماهنگی هایی در سال های گذشته داشتیم، اما در شهر تهران، حجم اجرایی بالاتر از حجم ابلاغی نبوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درمورد توزیع شیر در مدارس عنوان کرد: 25نوبت را برای قبل از عید دانش آموزان وعده دادیم که در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران اظهار داشت:چنانچه اعتبار لازم برای توزیع شیر در سال آینده فراهم شود این روند بعد از عید نیز تداوم می یابد البته هنوز  برای  توزیع شیر در مدارس برای بعد از عید تامین اعتباری انجام نشده است و در صورت این تامین اعتبار قریب به 6 الی 7 نوبت توزیع امکان پذیر است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار