کرمانشاه؛

برگزاری جلسه ستاد انتخابات استان کرمانشاه

جلسه ستاد انتخابات در فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یکی از مباحثی که در این نشست عنوان شد؛ تصمیم گیری در خصوص نحوه معرفی کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا جهت دریافت گواهی عدم سوء پیشینه به دفاتر پلیس بعلاوه 10 بود که مقرر گردید این دفاتر در سطح شهر و استان ضمن آمادگی جهت صدور این گواهی پس از مراجعه حضوری کاندیداها نسبت به انجام مراحل کاری این فرآیند اقدام کنند.

فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این نشست اظهار داشت،ثبت نام  کاندیداهای پنجمین دوره شهر و روستا در کرمانشاه از 30 اسفندماه به مدت یک هفته در محل ستاد انتخابات شهرستان ها(فرمانداری) و بخشداری ها انجام خواهد گرفت.

 وی تاکید کرد: طبق اظهار نظر مسئولین مرکز آمار در سازمان برنامه و بودجه نتایج سرشماری سال 95 در نیمه دوم اسفندماه اعلام خواهد شد.

 رنجبر همچنین با اشاره به تشکیل 13 جلسه ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه با 121 مصوبه، عنوان داشت: اعضای ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه ضمن رعایت اصل امانتداری و تقوای الهی در روند برگزاری انتخابات، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت خوب و گسترده مردم بکار خواهند بست.
 فرماندار کرمانشاه گفت: تعداد شعب اخذ رای شهرها و روستاهای استان کرمانشاه به محض اعلام آمار جمعیتی از سوی مراجع رسمی مرکز آمار(نتایج سرشماری 1395) پیش بینی و برای تصویب در هئیت های آماده خواهد شد.

 یوسف شاه حسینی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه نیز در این نشست بر برگزاری قانونمند، باشکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 96 و فراهم نمودن زمینه آن تاکید کرد و تامین امنیت انتخابات را از مهمترین مشخصه ها در انتخابات برشمرد.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه روسای کمیته های ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه گزارشی از جلسات و اقدامات صورت گرفته را ارائه دادند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار