وحید دستجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعضای هیات رئیسه «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» انتخاب شدند + اسامی

سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در اولین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی اعضای هیأت رئیسه این جبهه انتخاب شدند.

//////////////////
مرضیه وحید دستجری سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مصوبات جلسه امروز شورای مرکزی این جبهه گفت: در این جلسه ابتدا گزارش کلی از اقدامات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی داده شد و پس از آن اعضای هیات رئیسه نیز انتخاب شدند.  

وی با اشاره به اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز 12 نفر از اعضای شورای مرکزی کاندیدا و 8 نفر از آنها به عنوان اعضای هیات رئیسه تعیین شدند. 
 
دستجردی در ادامه تصریح کرد: حجت‌الاسلام رحیمیان به عنوان رئیس شورا، آقایان حداد عادل و چمران به عنوان نواب رئیس ، آقای ذوالقدر به عنوان رئیس ستاد، آقایان مهدی محمدی و حسینی به عنوان منشی، آقای فروزنده به عنوان دبیر تعیین و بنده نیز به عنوان سخنگو انتخاب شدم. 
 
سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این جلسه همچنین جدول زمان‌بندی اقدامات و جلسات آینده اعضای هیات رئیسه به طور مقدماتی مشخص و بنا شد جلسه دوم شورای مرکزی فردا پنجشنبه و جلسه سوم نیز یکشنبه برگزار شود و همچنین یک بیانیه از سوی اعضای هیات رئیسه به تصویب رسید. 
 
وی در پایان تصریح کرد: در این بیانیه از حضور جریانات وتشکل‌های انقلابی به دلیل حضور در مجمع عمومی و رای به اعضا  قدردانی شده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا مهدوی
۲۳:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
لطفا اطلاع رسانی تلگرام بفرمایید
آخرین اخبار