اعلام آرای انضباطی؛

جریمه و توبیخ برای تیم های فوتبال

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های متخلف لیگ دسته دوم فوتبال صادر کرد.

جریمه و توبیخ برای تیم های فوتبالبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و کاسپین قزوین برگزار و از سوی رضا جعفری، تدارکات تیم کاسپین قزوین تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم است.

پژواک کرم پور، سرمربی تیم کاسپین قزوین نیز به خاطر فحاشی به داور به چهار جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 20 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

هادی رئیسی، دروازه بان تیم کاسپین قزوین نیز به دلیل رفتار توهین آمیز به تماشاگران تیم میزبان از همراهی تیم خود به مدت 2 جلسه محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

جریمه نقدی برای زاگرس یاسوج
به دلیل تخلفات تماشاگران تیم زاگرس یاسوج و ورود آنها به زمین بازی و تهدید داور در دیدار برابر نفت و گاز گچساران، تیم زاگرس یاسوج به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم های نفت نوین آبادان و شهرداری ارومیه
دیدار دو تیم نفت نوین آبادان و شهرداری ارومیه برگزار و از سوی شهاب ساکی پور تدارکات تیم نفت نوین آبادان تخلفاتی مبنی بر اعتراض و ورود به زمین بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی با توبیخ کتبی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد.

امید رضایی، بازیکن تیم شهرداری ارومیه به دلیل هل دادن مربی تیم نفت نوین آبادان در پایان بازی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
کلیه آرای فوق قطعی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار