سرلشکر فیروزآبادی در اختتامیه جهادگران علم و فناوری:

پیشرفت کشور در سایه تولید علم و فناوری صورت می‌گیرد

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: پیشرفت کشور در تولید علم، فناوری و تبدیل آن به صنعت و ثروت منجر می‌شود.

پیشرفت کشور در سایه تولید علم و فناوری صورت می‌گیردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده کل قوا در اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری اظهار داشت: امروز عمل صالح،‌ تولید علم و فناوری و تبدیل آن به صنعت و ثروت است که برای پیشرفت و عدالت کشورمان ضروری است.

مشاور عالی فرمانده کل قوا ادامه داد: زمانی که جنگ آغاز شد عمل صالح بسیجیان را به جبهه‌های نبرد برد و فتح خرمشهر با حضور با بیش از 150 گردان بسیجی حماسه‌آفرین شد.

فیروزآبادی افزود: مقام معظم رهبری از سال 78 بحث تولید علم را مطرح کردند و تأکید داشته‌اند که باید نهضت نرم‌افزاری بشود و به دنبال تولید علم بروید تا انقلاب علم و فناوری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امام (ره) در روح جوانان نشاط دمیدند، عنوان کرد: این نشاط باعث شد که حرکت علمی و نهضت فناوری در وجود جوانان ما شکل بگیرد و ادامه خواهد داشت و در ادامه مقام معظم رهبری بسیار هوشمندانه،‌ دقیق و با برنامه‌ریزی و جزء به جزء ایده‌های علم و فناوری و تبدیل آن به صنعت را به روح جوانان ما دمیدند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: هر کسی به فراخوان امام راحل پاسخ بدهد بسیجی است لیکن برای عملکرد به فراخوان امام (ره) باید عطر و رایحه‌ای از ایشان داشته باشیم. بسیجی فرزند انقلاب است و عطر و رایحه امام را دارد و تولید علم و فناوری با عطر و رایحه امامت اسلامی و با عقبه خون شهیدان در آمیخته است.

فیروزآبادی در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت‌هایی که ما شاهد آن هستیم به خاطر  همین عطر و رایحه مقدس الهی است و با سرعت و عظمت پیش می‌رود و خدا به آن برکت می‌دهد و در این مسیر پرچالش گره‌ها را باز می‌کند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار