ایلام؛

جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان ایلام

جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان با محوریت نوروز ۱۳۹۶با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان ایلام
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛فرماندار ایلام در این نشست ضمن تسلیت حزن انگیز ایام فاطمیه وخیر مقدم حضار به اهمیت نوروز و همچنین مسافرت و سیر و سیاحت اشاره کرد و بیان داشت:هدف برگزاری جلسه ارائه خدمات متفاوت ومطلوب،معرفی جاذبه ها وظرفیتهای شهرستان،به مسافران ومیهمانان نوروزی است.
 
معروف بسطامی بااشاره به ظرفیت های بالای گردشگری وهمچنین وضعیت اقلیمی مناسب شهرستان،افزود:با توجه به اینکه ایلام بعنوان وویترین استان می باشد،با برنامه‌ریزی دقیق و فضاسازی مناسب و استفاده از ظرفیتهای موجود می توانیم از این فرصت مهم برای معرفی جاذبه های بالای سطح شهرستان استفاده بهینه کرد.
 
وی همچنین با تاکید برتعامل وهماهنگی بین دستگاههای شهرستان درارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی،اضافه کرد:درجلسه ستاد خدمات سفر نوروزی در سطح استان کمیته هایی شامل نظارت،آمار،حمل ونقل،بهداشت و درمان، انتظامی و ... تشکیل شده است و مسئولین شهرستانی به عنوان رابط کمیته های استانی وظایف آنها را درشهرستان اجرا می کنند.
 
بسطامی به برخی اقدامات لازم که باید به مناسبت ایام نوروز انجام شود اشاره و تصریح کرد:تنظیف معابر وتابلوها،نصب تابلوهای راهنما،نظافت مساجد بین راهی و سرویس های بهداشتی درون شهری و برون شهری،رسیدگی وساماندهی وضعیت خود پردازها در ایام نوروز،ذخیره آرد نانوایی ها و تنظیم لیست کشیک آن ها،نظارت مستمر و ویژه تعزیرات حکومتی و صنعت،معدن و تجارت بر قیمت ها و به طور خاص بر کرایه تاکسی ها از جمله برخی اقداماتی است که باید در ایام پیش بینی و اجرا شوند.
 
شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی استان نیزگفت برای ایام نوروزوپذیرایی ازمهمانان ضمن ایجاد نمایشگاههای صنایع دستی استان برنامه های متنوع شاد ومفرح ایام نوروز درسراسر استان بویژه شهرستان ایلام اجرا خواهد شد ومردم عزیز ایلام ومهمانان نوروزی می توانند از آن استفاده کنند.در پایان ضمن تشکیل کمیته های شهرستانی مدیران دستگاههای اجرایی آمادگی خود را جهت همکاری با ستاد خدمات سفر نوروز اعلام کردند.
 
انتهای پیام/م.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.