اهواز؛

آب گرم کن خانه را به آتش کشید

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ازآتش سوزی یک خانه در منطقه پردیس به علت نشتی گاز آبگرمکن خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛مقصود حق شناس، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: عصر روز گذشته با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از حریق در منطقه پردیس دادند. تیم آتش نشانی ظرف مدت سه دقیقه در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند یک باب منزل دچار حریق شده است.

وی افزود: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و گاز خانه و با استفاده از تجهیزات تخصصی حریق را اطفا و از گسترش آن به منازل دیگر جلوگیری کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از طرف کارشناس آتش نشانی، نشتی گاز آبگرمکن تشخیص داده شد.

حق شناس توصیه کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و استفاده از وسایل گاز سوز باید دقت شود که به صورت ایمن و اصولی از وسایل گازسوز استفاده کرد.

وی در ارتباط با حادثه دیگر گفت: ساکنان منطقه پردیس با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر وقوع حریق در یک منزل مسکونی را گزارش کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اضافه کرد: تیم آتش نشانان مجهز به سه خودروی اطفای حریق پس از دو دقیقه در محل حادثه حاضر و همزمان با اجرای عملیات اطفای حریق با استفاده از دستگاه های مکنده، دود ناشی از حریق را به منظور انجام عملیات به خارج از منزل هدایت و با اجرای مسیر ایمن و نجات ساکنان را از منزل خارج کردند.

حق شناس عنوان کرد: در این حریق، آتش نشانان پس از قطع برق و گاز از منبع اصلی با ورود به کانون حریق، موفق به خاموش کردن آتش شدند و از سرایت آن به منازل همجوار جلوگیری کردند.

وی یادآور شد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق از ناحیه هود آشپزخانه تشخیص داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.