اردبیل؛

فریضه امر به معروف و نهی از منکر حافظ ارزشهای اصیل جامعه است

امام جمعه شهرستان نمین گفت: امر به معروف و نهی از منکر حافظ جامعه و تثبیت کننده فرهنگ نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام یوسف زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با بیان این مطلب که ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در لایه های مختلف جامعه باعث ایجاد آرامش و امنیت روانی، روحی و دینی در جامعه می شود اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر حافظ ارزشها اصیل جامعه و تثبیت کننده فرهنگ متعالی نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه معارف قرآنی محوریت تمامی برنامه ها و فعالیت هاست افزود: توجه به معارف عمیق قرآنی باعث ایجاد سلامت روحی، مالی و جسمی در میان مردم می شود.

امام جمعه نمین با تسلیت ایام سوگواری دخت گرامی نبی اسلام (ص) گفت: مراسمات عزاداری و مذهبی در گرامیداشت این ایام باید در شان و بزرگی فاطمه زهرا(س) باشد.

حجت الاسلام یوسف زاده با اشاره به نزدیک شدن به ایام جشن نیکوکاری در کشور افزود: باید فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی در جامعه ترویج و مشارکت های مردمی در رفع نقایص جامعه مورد توجه اساسی قرار گیرد.

وی گفت:جشن بزرگ میلاد کوثر همزمان با سالروز میلاد ام ابیها فاطمه زهرا(س) به صورت گسترده در شهرستان نمین اجرا می شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی و لزوم برنامه ریزی برای این ایام گفت:استقبال از میهمانان نوروزی باید در شان فرهنگ و مردم فهیم شهرستان نمین صورت گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.