گردهمایی مسئولان حوزه جوانان سراسر کشور

رستمی: مهمترین دغدغه ما ایجاد چارچوب در حوزه جوانان است

معاون ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: تنها از طریق یک برنامه مشخص در حوزه جوانان، امکان انجام درست مسئولیت ها وجود دارد.

رستمی: مهمترین دغدغه ما ایجاد چارچوب مشخص در حوزه جوانان استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  محمدرضا رستمی در گردهمایی مسئولان حوزه جوانان سراسر کشور که هم اکنون در شیراز در حال برگزاری است گفت: تمام دغدغه من و سایر همکارانم ایجاد یک فرایند مشخص و چارچوبی نظام مند در فعالیت بخش های مختلف این حوزه است به طوری که به صورت یکپارچه در سطح ملی، استانی و شهرستانی به آن عمل شود و یک مدیریت هماهنگ را ایجاد کند.

وی افزود: خوشبختانه تا حدودی این چارچوب ایجاد شده است و دستگاه های دولتی مختلف حداقل در سطح ستاد های ساماندهی امور جوانان مطابق این چارچوب برخود جدی تری نسبت به گذشته با امور مربوط به حوزه جوانان دارند و با دقت بیشتری ورود پیدا می کنند. آنها همچنین می دانند فعالیتشان مطابق یک فرایند مشخص نظارت و ارزیابی شده و مورد تقدیر قرار می گیرد.

معاون ساماندهی امور جوانان همچنین به تاثیر این فرایند در سطوح بالاتر اشاره کرد و عنوان داشت: بر همین اساس و با توجه به مستنداتی که طی این فرایند حاصل می شود، معاون محترم رئیس جمهور تا کنون چهار نوبت به صورت مستقیم در حوزه جوانان ورود کرده اند و نکاتی را با توجه به مستندات مذکور به صورت حضوری یا مکتوب به بخش های مختلف تذکر و یا ابلاغ نموده اند.

رستمی در پایان خاطر نشان کرد: این ها نشان می دهد که اگر یک موضوع دارای چارچوب مشخص باشد می تواند مسئولیت خود را به خوبی ایفا کند و تمامی سعی ما در حوزه جوانان نیز بر همین اساس است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار