لرستان؛

كشف 18 تن برنج قاچاق در لرستان

جانشين فرماندهي انتظامي استان سرهنگ علی احمدی تبار ، از كشف 18 تن برنج خارجي قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال در شهرستان هاي پلدختر و بروجرد خبر داد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ  احمدي تبار گفت : ماموران فرماندهي انتظامي پلدختر حين گشت زنی در سه راهي بابازيد ، به يك دستگاه خودرو كاميون باري كه از سمت خوزستان به طرف خرم آباد در حركت بود مشكوك شده و بلافاصله با هماهنگي مقام قضائي آن را متوقف كردند.  
وي در ادامه خاطر نشان كرد: در بازرسي انجام شده از خودرو 14 تن برنج خارجي قاچاق فاقد مجوز قانوني و گمركي كشف و يك نفر نیز دستگير شد .  
جانشين انتظامي لرستان تصريح كرد: ماموران آگاهي شهرستان بروجرد نيز در بازرسي از دپو و انبار یک متخلف که در امر تهيه و توزيع برنج خارجی قاچاق فعاليت داشت ، چهار تن برنج خارجی قاچاق كشف کردند.  
وي با اشاره به اين كه كارشناسان ارزش كالاي قاچاق كشف شده را ، يك ميليارد ريال اعلام كردند، گفت : متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني ، به مراجع ذي صلاح معرفي شدند.  
جانشين انتظامي لرستان در پايان با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستوركار پليس قرار دارد ، ازشهروندان خواست ؛ درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند
انتهای پیام/ق
برچسب ها: برنج ، کشف ، قاچاق ، بروجرد ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.