فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر؛

کشف محموله قاچاق در ایرانشهر

محموله های قاچاق 460 میلیون ریالی به مقصد نرسید.

کشف محموله قاچاق در ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از توقیف محموله کالای قاچاق به ارزش 460 میلیون و 850 هزار ریال در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ دوستعلی جلیلیان  گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان، طی چند مرحله موفق به کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش  460 میلیون و 850 هزار ریال شدند.

وی ضمن اشاره به کالاهای قاچاق کشف شده شامل باطری خودرو، سیگار خارجی، انواع طاقه پارچه، کفش و لاستیک خودرو،  در ادامه گفت: در این راستا 5 نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به همراه خودروهای توقیفی تحویل مراجع قضایی شدند. 

سرهنگ جلیلیان در پایان افزود: مبارزه با پدیده شوم قاچاق از وظایف ذاتی نیروی انتظامی است و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری در بحث كالای قاچاق، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان در سریع ترین زمان ممکن اقدام شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار