علاقه‌مندی 225 شرکت آمریکایی به ساخت دیوار در امتداد مرز مکزیک

تعداد زیادی از شرکت‌های ساخت و ساز آمریکایی به طرح دونالد ترامپ برای ساخت دیوار در امتداد مرز مکزیک علاقه نشان دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، 225 شرکت مختلف که بیشتر آنها در زمینه های ساخت و ساز و مهندسی فعالیت می کنند به ساخت دیوار مرزی در امتداد مرز مکزیک علاقه نشان دادند. این اطلاعات در یک وبسایت متعلق به پیمانکاران علاقه مند به آغاز همکاری با دولت آمریکا منتشر شد.

در این فهرست اسامی شرکت هایی از جمله شرکت ساخت و ساز "کادل" و شرکت مهندسی "ریتیون" نیز دیده می شود. همچنین حدود 20 کسب و کار کوچک متعلق به آمریکایی‌های لاتین‌تبار هم در این فهرست حضور دارند که ممکن است بخاطر حمایت از ساخت دیوار مکزیک مورد بررسی موشکافانه قرار بگیرند.

ساخت دیوار مکزیک یکی از وعده های اصلی دونالد ترامپ در طول رقابتهای انتخاباتی بود. وزارت امنیت داخلی آمریکا پیش بینی کرده است که ساخت این دیوار بیش از 21 میلیارد دلار هزینه خواهد داشت. برخی منتقدان این طرح اعلام کرده اند که ساخت دیوار مکزیک بیش از این ارقام هزینه خواهد داشت. 

پیمانکارانی که به مشارکت در ساخت این دیوار علاقه نشان داده اند تا 10 مارس مهلت دارند یک برگه از نحوه عملکرد خود را در این طرح ارائه دهند. دولت ترامپ می تواند از ماه آوریل (ماه آینده میلادی) تعدادی از این شرکت ها را انتخاب کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار