شریعت مدار در همایش بزرگداشت روز ملی آب:

کوتاهی دونسل گذشته تاثیر به سزایی در بحران آب داشته است

دبیر همایش گفت: با توجه به مسائل بحران آب طی سالهای اخیر نجات آب توسط تمامی افراد این جغرافیا امکان پذیر است.

نجات آب توسط تمامی افراد این جغرافیا امکان پذیر استبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شریعت مدار دبیر همایش در همایش بزرگداشت روز ملی آب که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار داشت: بنده معتقدم که هیچ نسلی مثل ما در معرض یک امتحان بزرگ قرار نگرفته چراکه طی 50 سال اخیر تمامی مسائل و مشکلاتی که در حوزه آب اتفاق افتاده اکنون به نسل ما واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر شرایط اقلیمی و تغییر آب و هوا مسائل دیگری در بحران آب تاثیرگذار بوده ، افزود: کوتاهی دونسل گذشته تاثیر به سزایی داشته است، فراتر از شرایط اقلیمی،در شرایط کنونی مسئولیت رسالت نسل ما درحد بالایی است و با توجه به اینکه دیگر زمانی باقی نمانده نباید آن را به تعویق انداخت.

شریعت مدار ادامه داد: اگردر برنامه 5 ساله ششم توسعه موفق نشویم که برنامه آب را ساماندهی کنیم باید بدانیم که با روند نزولی منابع آب دیگر امیدی نیست که بتوانیم مسائل و مشکلات را مرتفع نماییم که این امر وظیفه سنگین بر دوش نسل ما است.

دبیر همایش با اشاره به اهداف برگذاری همایش افزود: مدیریت بحران آب، اتخاذ یک تزویر کارآمد مبتنی بر تعامل همگانی، جلب سرمایه های اجتماعی در میل به اهداف تعادل بخشی و تمرکز بر ارتقا بهره وری از جمله اهداف این همایش است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نجات آب ، بحران ، روزملی آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار