مقام آمریکایی: تاکنون برای دیدار پوتین و ترامپ هیچ تدارکی صورت نگرفته است

یک منبع آگاه در دولت آمریکا اعلام کرد تاکنون برای دیدار رئیس‌جمهور این کشور با همتای روس خود هیچ توافقی صورت نگرفته است.

مقام آمریکایی: تاکنون برای دیدار پوتین و ترامپ هیچ تدارکی صورت نگرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، یک منبع آگاه در دولت آمریکا اعلام کرد تاکنون هیچ تدارکی برای دیدار رهبران روسیه و آمریکا صورت نگرفته است. 

پیشتر سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، در مصاحبه‌ای در روز سه‌شنبه گفته بود آمادگی نسبی برای زمینه سازی دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، و دونالد ترامپ، همتای آمریکایی وی، آغاز شده است ولی هنوز بر سر زمان و مکان این دیدار توافقی صورت نگرفته است؛ با این همه یک مقام بلندپایه آمریکایی که نخواست نامش فاش شود امروز اعلام کرد تاکنون هیچ آمادگی برای دیدار میان پوتین و ترامپ صورت نگرفته است.

ریابکوف روز سه‌شنبه در اظهار نظری درباره دیدیار سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، و رکس تیلرسون، همتای آمریکایی وی، در بن آلمان گفته بود دو طرف افزون بر موضوع روابط دوجانبه، درباره آماده‌سازی برپایی نخستین دیدار میان رهبران دو کشور گفتگوهایی انجام داده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار