شیراز؛

اختصاص 90 درصد ظرفیت هتل‌های فارس در نوروز به گردشگران داخلی

رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: 90 درصد ظرفیت های هتل های استان در نوروز 96 به گردشگران داخلی اختصاص دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن سیادتان رئیس جامعه هتلداران استان فارس با بیان اینکه سهم گردشگران داخلی در ایام نوروز از ظرفیت هتل‌های استان فارس بیش از گردشگران خارجی است اظهار داشت: از سهم 90 درصدی گردشگران داخلی از ظرفیت هتل‌های استان فارس تاکنون 40 درصد پر شده است.
 
سیادتان افزود: رزرواسیون هتل‌های استان فارس تا 25 اسفندماه باز است و گردشگران داخلی می‌توانند برای رزرو هتل‌ و مهمانپذیر اقدام کنند.
 
وی با بیان اینکه از مجموع ظرفیت هتل‌های استان فارس در ایام نوروز 10 درصد سهم گردشگران خارجی است، ادامه داد: تمامی 10 درصد سهم گردشگران خارجی رزرو شده است.
 
سیادتان با بیان اینکه این تقسیم‌بندی از 25 اسفند تا 15 فروردین هر سال رعایت می‌شود، اظهار داشت: پس از این تاریخ تا ابتدای خرداد گردشگران خارجی  سهم بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند چراکه میزان سفر این گردشگران در این بازه زمانی بیشتر است.
 
وی بیان کرد: با مشارکت دیگر نهادها از جمله شهرداری و میراث فرهنگی کار ساماندهی خانه مسافرها برای ارائه خدمات اقامتی ارزان‌قیمت در حال انجام است.
 
رئیس جامعه هتلداران استان فارس تصریح کرد: با توجه به اینکه ثبت نام خانه مسافرها تا 27 اسفندماه ادامه دارد هنوز نمی‌توان آمار دقیقی از تعداد آنها در نوروز امسال ارائه کرد.
 انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار