۶ کشته و مجروح در چهار سانحه رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان

تصادف یک دستگاه تراکتور در محور جکیگور به ایرانشهر منجر به فوت عابر پیاده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛سرهنگ ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت : با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره  تصادف فوتی مقارن ساعت ۱۶ عصر امروز  در  حدود ۳۵ کیلومتری محور جکیگور _ ایرانشهر  روستای نظرآباد یکدستگاه تراکتور با یک نفر عابر پیاده برخورد که بر اثر این سانحه عابر پیاده در دم فوت می‌کند .

سرهنگ ستوده افزود: علت تصادف از سوی کارشناسان بی توجهی به جلو از طرف راننده تراکتور تشخیص داده شده است.

در تصادف دیگری که در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز در محور فرعی اسپکه به بمپور رخ داده  یک دستگاه سواری پراید واژگون که دو نفر از سرنشینان پراید مجروح و به مراکز در مانی منتقل شدند.

علت تصادف بی توجهی  به جلو اعلام شده است.

همچنین در یک تصادف دیگر که در محور محمدان ایرانشهر در ساعت حدود ۱۲:۳۰ ظهر امروز  رخ داده است یکدستگاه سواری پژو از جاده خارج و واژگون که راننده و سرنشین خودرو مجروح شده اند.

علت تصادف بی توجهی به جلو تشخیص داده شده است.

هم چنین در تصادف دیگر در کمربندی روبروی شهرک کارگاهی چابهار در ساعت ۱۳:۳۰ امروز یک دستگاه پراید با موتورسیکلت برخورد که موجب مجروحیت راننده موتور شده است.‌

علت تصادف گردش به طرز غلط از جانب راننده پراید تشخیص داده شده است.

هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار