اصفهان؛

تئاتر سمیرم برگزیده جشنواره ایتالیا شد

گروه نمایش پرنیان هفت رنگ سمیرم برگزیده جشنواره «رؤیا و تصوراتی از آینده وتئاتر» کشور ایتالیا شد.

دبیر گروه نمایش پرنیان هفت رنگ در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این طرح نمایشی جزء شش طرح برگزیده جشنواره رؤیا و تصوراتی از آینده وتئاتر کشور ایتالیا است که از 24 فوریه لغایت پنجم مارس 2017 به مدت 9 روز در شهر بولونیای ایتالیا برگزار می شود.

حسین منصورزاده افزود: این جشنواره برنامه هایی همچون اجرای نمایش،کارگاههای آموزشی، سخنرانی، برگزاری سمینار، کنفرانس و... در زمینه سیاست های جشنواره را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به پنجمین حضور شان در جشنواره های کشورهای خارجی گفت : در کشورهای یونان، هند وترکیه نیز اجرا داشته ایم و در جشنواره بین المللی نمایشهای کوتاه امارات که از 14 فوریه تا 10 مارس در دبی برگزار می شود با پرفورمنس (No war-No ward)، (نه جنگ و نه نگهبان) که به زبان انگلیسی می باشد و به نویسندگی وکارگردانی خودم شرکت خواهم کرد.

دبیر گروه نمایش پرنیان هفت رنگ اظهار داشت: این گروه نمایشی از بدو تاسیس خود در سال 82 توانسته است سه سال متوالی مقام اول استانی و در سال ۸۷ با درخشش اعضا در بخش پسران دبیرستانی مقام اول کشوری را از آن خود کند و با درخشش گروه در مسابقات بینالمللی یونان جایگاه قابل قبولی را در استان دارد که برخی از این گروههای نمایشی در مسابقات منطقهای، استانی، کشوری و بینالمللی حائز رتبههای برتر شدهاند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اناهیتا
۱۸:۴۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
سلام من اناهیتا هستم اهل سمیرمم کلاس دهم انسانی هستم و جدا از اون ب بازیگری علاقه دارم و استعدادش رو هم دارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم لطفا ی رهنمایی کنید و ی جای خوب برای شروع در سمیرم پیشنهاد دهید با تشکر