اردبیل؛

امکان بازگشایی راه خلخال ــ پونل وجود ندارد

فرماندار شهرستان خلخال گفت: با توجه به شرایط فعلی و برودت و سردی هوا در این منطقه در حال حاضر امکان بازگشایی راه خلخال ــ پونل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریدون بابایی در جلسه شورای ترافیک خلخال اظهار داشت: با توجه به شرایط فعلی و برودت و سردی هوا و احتمال ریزش بهمن در این منطقه در حال حاضر امکان بازگشایی راه خلخال ــپونل وجود ندارد و نیاز است که احتیاطات به‌طور کامل در این زمینه رعایت شود.

وی افزود: با توجه به این‌که حفظ جان مردم از هر چیز دیگری برای ما ارزشمندتر است، در حالت فعلی هیچ امکانی برای بازگشایی در هر دو حوزه استحفاظی استان گیلان و اردبیل وجود ندارد و باید هر گونه احتمالی در این زمینه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم شرایط را تسهیل بخشیم و سپس اقدام به بازگشایی راهها کنیم.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: نیاز است که امکانات و تجهیزات لازم برای ارتقای جاده‌ها تأمین شود تا بتوانیم هرچه سریع‌تر ایمنی‌ جاده‌های مذکور را فراهم کنیم و به اهداف خود در راستای حفظ جان و مال افراد برسیم و در این راستا نیازمند اعتبارات کلان ملی برای اجرای پروژه‌های ارتقای ایمنی جاده‌ها هستیم.

بابایی بیان کرد: انتظار می‌رود که به‌جای ایجاد انتظارات غیرممکن و ناشدنی بین مردم تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به هموطنان انجام دهیم و هنگامی که یک پروژه عمرانی اجرا می‌شود باید به‌صورت فنی و علمی مورد مطالعه و بررسی قرار بگیرد و سپس برای اجرا در دستور کاری قرار داده شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم میزبانی مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروز را به‌عهده بگیریم و در راستای بهسازی معابر، زیباسازی شهری و نصب تابلوهای تبلیغاتی و مواردی از این قبیل شهرداری نقش مهم و خطیری را به‌عهده دارد که باید این موارد را مورد توجه قرار داده و اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.