کرمانشاه؛

کشف محموله کالای قاچاق در استان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک ميليارد و 200 میلیون ريال در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک هزار و 800 نفر قاچاقچی دستگیر شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛منوچهر امان‌اللهی، اظهار کرد: عوامل انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز رصد محورهای مواصلاتی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق را شناسایی کنند.
 
وی افزود: ماموران در این عملیات حدود یک تن مغز بادام، بیش از 300 شاخه گل زینتی و 140 ثوب انواع لباس قاچاق را کشف و دو نفر قاچاقچی را نیز در این زمینه دستگیر کردند.
 
مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه یک دستگاه وانت نیسان نیز در این عملیات روانه پارکینگ شده است، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 
امان‌اللهی با بيان اينکه ارزش ريالی کالاهای مکشوفه توسط کارشناسان یک ميليارد و 200 میلیون ريال برآورد شده است، گفت: تمام سعی و تلاش پليس بر اين است با همکاری و همدلی مردم و ديگر سازمان‌های مرتبط بتواند مبارزه بی‌امان با معضل کالای قاچاق را افزایش دهد و مانع از رشد صعودی آمار بیکاری و به تبع آن وقوع جرایم شود.
 
وی اظهار کرد: پلیس کرمانشاه از ابتدای سال جاری با تلاش شبانه‌روزی و پایش اطلاعاتی فعالیت قاچاقچیان، موفق شد حدود 420 میلیارد ریال کالای قاچاق را کشف کند و به مراجع ذیصلاح تحویل دهد، همچنین بیش از یک هزار و 800 نفر نیز در این ارتباط دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، محموله ، کالا ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.