قنبری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تبیین نگاه حزب مردم سالاری به شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: حزب ما همچون سایر احزاب اصلاح‌طلب با شورای عالی سیاست‌گذاری کار خواهد کرد.

سداریوش قنبری عضو حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه جریان‌های اصلاح‌طلب حول محور شورای عالی سیاست‌گذاری در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: حزب مردم‌سالاری همچون سایر احزاب اصلاح‌طلب با شورای عالی سیاست‌گذاری کار خواهد کرد. 

قنبری با اشاره به اینکه اظهارات اخیر کواکبیان مبنی بر اینکه اصل با شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان است و این شورا باید تصمیم‌گیرنده باشد و شوراهای دیگر تازه تأسیس هستند به معنای عدم همکاری با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیست، ادامه داد: شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هم شامل نیروهای حزبی و غیرحزبی است و عمدتاً نیروهای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در این ساختار هم حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه حزب ما از تصمیماتی تبعیت خواهد کرد که کلیه اصلاح‌طلبان قبول داشته باشند، تصریح کرد: کواکبیان در شرایط مختلف اعلام کرده که حزب مردم‌سالاری با سایر اصلاح‌طلبان همسو است و سازوکار شورای عالی سیاست‌گذاری را قبول دارد اما منظور اصلی وی این بوده که باید به جایگاه احزاب نیز توجه ویژه‌ای شود. 

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه در شرایط کنونی که هنوز احزاب تقویت نشده‌اند، لازم است از نیروهای غیرحزبی نیز کمک گرفته شود، گفت: اگر شرایط فعلی شورای سیاست‌گذاری را نسبت به شرایط این شورا در انتخابات مجلس در نظر بگیریم، متوجه می‌شویم که نقش احزاب پررنگ‌تر شده است.
 
قنبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حزب مردم‌سالاری هم که چندی پیش در قالب بیانیه‌ای جدایی‌اش از شورای عالی را مطرح کرده بود همچون احزابی چون اعتماد ملی و اراده ملت مجدداً به این ساختار می‌پیوندد، اذعان داشت: قطعا بحثی که مورد قبول همه اصلاح‌طلبان باشد، مورد قبول حزب مردم‌سالاری نیز خواهد بود و با سایر اصلاح‌طلبان همراهی خواهیم کرد.

عضو حزب مردم‌سالاری خاطر نشان کرد: شاید یکسری مسائل در درون جریان اصلاحات وجود داشته باشد که حزب مردم‌سالاری برای تقویت جریان، دیدگاه خودش را مطرح کند اما هیچ‌گاه خلاف جهتی که همه اصلاح‌طلبان انتخاب کرده‌اند، حرکت نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار