شیخ ویسی: دیدار سختی مقابل الجزیره داشتیم/ لخویا را ببریم، 90 درصد صعود کردیم

دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: دیدار بسیار سختی مقابل الجزیره داشتیم و خداراشکر که توانستیم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.

وحید شیخ ویسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی استقلال خوزستان مقابل الجزیره امارات بیان کرد: دیدار بسیار سختی مقابل الجزیره داشتیم و خداراشکر توانستیم با گل زودهنگام نانگ به پیروزی برسیم. تمام بازیکنان و کادرفنی تلاش کردند تا بتوانیم 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم و از این بابت بسیار خوشحال هستیم.
 
وی افزود: امیدوارم در دیدار آینده مقابل لخویای قطر هم که در خوزستان برگزار می شود، بتوانیم عیدی خوبی به مردم بدهیم و 3 امتیاز دیدار مقابل رقیب قطری هم را کسب کنیم.
 
شیخ ویسی درباره احتمال صعودشان اظهار کرد: باتوجه به نتیجه بازی دیگر احتمال صعود بسیار بالا رفت و به بازی بعد و برد فکر می کنیم و امیدوارم از گروه B صعود کنیم.
 
دروازه بان استقلال خوزستان در پایان گفت: از تمام بازیکنان ممنون هستم که در کسب این پیروزی کمک کردند. همه با هم گل می زنیم و همه خیلی خوب دفاع می کنیم. ما از ابتدای مسابقات عهد کرده بودیم که گل نخوریم، جا دارد از خط دفاع و هافبک دفاعی های تیممان تشکر ویژه داشته باشم که در کسب این 2 کلین شیت کمک کردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار