رافت: آبی های کشورمان شان فوتبال ایران در آسیا را حفظ کردند/ پرسپولیس توان غلبه بر الوحده را دارد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باید گفت استقلال خوزستان و تهران با برد در برابر حریفانشان اعتبار فوتبال ایران در آسیا را حفظ کردند.

رافت: آبی های کشورمان شان فوتبال ایران در آسیا را حفظ کردند/ پرسپولیس توان غلبه بر الوحده را داردپایان رافت در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدارهای شب گذشته نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بدون شک عملکرد تیم های استقلال خوزستان و تهران در روز دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قابل قبول بوده است چرا که 2 تیم رقابت های خود را با برد پشت سر گذاشته اند.

وی در ادامه افزود: به نظرم آبی های کشورمان در روز دوم با شایستگی توانستند شان فوتبال کشورمان را در آسیا حفظ کنند و بدون شک این مهم با برد 2 نماینده دیگر کشورمان تکمیل خواهد شد.

رافت با تشریح 2 دیدار شب گذشته نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: در این جا جای دارد به مسئولان و دست اندرکاران تیم فوتبال استقلال خوزستان و مردم خونگرم اهواز تبریک بگویم چرا که تیم استقلال خوزستان، با خلاقیت  بازیکنان و جوانان آینده دار به خوبی ظاهر شد. باید گفت در هر 2 دیدار نمایش بی نقضی داشته و و هدفمندانه ظاهر شدند همچنین در مورد استقلال تهران هم باید این نکته را متذکر شد که می توانست در دیدار نخست لیگ موثر ظاهر شود و با نتیجه برد زمین بازی را ترک کند اما این اتفاق رخ نداد اما با برد در برابر التعاون عربستان شایستگی اش را به اثبات رساند.

کارشناس فوتبال کشورمان با پرداختن به دیدارهای امشب لیگ قهرمانان آسیا افزود: پرسپولیس نیز عملکرد خوبی در دیدار نخست برابر الهلال عربستان داشته و بدون شک با تاکتیک های منحصر به فردی که در بازیکنانش و همچنین درایت کادر فنی غلبه بر الوحده کار دشواری نیست.

وی ادامه داد: ذوب آهن نیز دیگر نماینده فوتبال کشورمان نیز در دیدار نخست خود با تساوی بدست آمده موفق ظاهر شده چرا که العین از تیم های خوب فوتبال آسیا به شمار می رود. نماینده خوب فوتبال کشورمان با بازیکنان خوب و ارائه تاکتیک منظم به هدف برد در برابر الاهلی صف آرایی می کند.

رافت یادآور شد: امیدوارم که روند خوب تیم های ایرانی همچنان ادامه داشته و بتوانیم جشن صعود هر 4 نماینده را برگزار کنیم و حقانیت فوتبال کشورمان در آسیا را به اثبات برسانیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار