الزام شرکت آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در دوره‌های آموزشی/ 15 اسفند ماه پایان مهلت ثبت نام

رییس سازمان نهضت سواد آموزی، گفت: آموزش دهندگان برای تداوم همکاری در سال آینده باید در دوره‌های آموزشی که مهلت ثبت نام تا 15 اسفند ماه تعیین شده شرکت داشته باشد.

الزام شرکت آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی در دوره‌های آموزشی/ 15 اسفند ماه پایان مهلت ثبت نامعلی باقر زاده رییس سازمان نهضت سواد آموزی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ثبت‌نام 29 هزار و 483 آموزش دهنده برای دوره‌های آموزشی جدید خبر داد و اظهار داشت: این رقم تا روز 8 اسفند ماه با توجه به ثبت در پرتال جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود.
 
وی ادامه داد: استان‌های اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، شهر تهران، فارس و آذربایجان شرقی بیشترین درصد ثبت نامی را تاکنون داشته‌اند.
 
رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: این مسئله از آن جهت اهمیت دارد که اگر آموزش دهندگان تا پایان مهلت قانونی که 15 اسفند ماه است در پرتال ثبت نام نکنند امکان ادامه فعالیت در سال 96 را ندارند.
 
وی تاکید کرد: در سال آینده در صورتی افراد امکان همکاری با کلاس‌های سواد آموزی را دارند که در این دوره‌ها شرکت کرده باشند بنابراین باید در این فرصت کوتاه برای ثبت نام استفاده کنند.
 
باقر زاده با بیان اینکه مراحل ضبط برنامه‌ها برای دوره‌های آموزشی در حال انجام است، گفت: از روز 12 فرودین سال 96 بار گذاری مطالب برای استفاده آموزش دهندگان انجام می‌شود.
 
رییس سازمان نهضت سواد آموزی، افزود: آموزش دهندگان تا پایان خرداد ماه مهلت داشته تا مطالب را مطالعه کرده و تا پایان تیر ماه حوزه‌های آزمون برای آنها در نظر گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: آموزش دهندگان در بازه زمانی معین شده بر اساس اظهار آمادگی خود به مراکز جهاد دانشگاهی منطقه به صورت حضوری اعلام آمادگی کرده و آزمون‌های آنلاین از آنها به عمل می‌آید.
 
باقر زاده یادآور شد: تاکنون استان‌های قم، سمنان، زنجان، مرکزی، شهرستان‌های استان تهران، چهار محال بختیاری و قزوین ثبت نام‌های کمتری در این دوره‌ها داشتند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: علمی ، ایران ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۱۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
باسلام و عرض ادب.
بامدرک کارشناس علوم اجتماعی ودانشجوی کارشناسی ارشد... که با 4سال مربی نهضت سوادآموزی درروستاها بوده ام تواین دوره توانمندی ثبت نام کردم... آیا باکسب قبولی گواهی رسمی صلاحیت حرفه ای مربی نهضت سوادآموزی در آموزش وپرورش استخدام پیمانی میشیم؟ ویا باکمبود نیرو آموزش وپرورش در سال 96 احتمال است استخدام بشیم؟ وامتیاز یا رتبه بندی کسب این گواهی رسمی نهضت سوادآموزی که مربیان پرتلاش و دلسوز چقدرشانس استخدام درآموزش وپرورش را دارند؟
لطفأ جواب بدهید !
باکمال احترام وآرزوی توفیق وروزافزون ازلطف ریاست محترم نهضت سوادآموزی آقای دکترباقرزاده سپاسگزارم این دوره های آموزشی راواسه مربیان صداقتمدار ودلسوزگذاشته اند.