اردبیل؛

کسب 50 مدال مسابقات کشوری توسط ووشوکاران اردبیلی

رئیس هیئت ووشو استان اردبیل گفت: ووشوکاران استان اردبیل در سالجاری موفق به کسب ۵۰ مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هوشنگ افشار افزود: ورزش ووشو در استان اردبیل به ویژه در بخش ساندا در چند سال گذشته با اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، به یکی از قطب‌های این رشته ورزشی در سطح کشور تبدیل شدهکه مربیان و ورزشکاران استان اردبیل در عرصه‌های ملی از جایگاه مناسبی برخوردار هستند.

وی گفت: در سال 91 تیم ووشو استان اردبیل نائب قهرمان مسابقات ساندای کشور شد و در سال 92 نیز تیم استان اردبیل در مسابقات لیگ جوانان کشور، مقام سوم را کسب کرد و در سال 93، با کمک مربیان و حمایت‌های صورت گرفته، تیم ووشو ساندای استان اردبیل قهرمان لیگ دسته یک شده و به لیگ برتر صعود کرد.

رئیس هیئت ووشو استان اردبیل افزود: متأسفانه به دلیل نبود اسپانسر و حامی مالی تیم ووشو استان اردبیل که قهرمان مسابقات لیگ دسته یک کشور شده بود، نتوانست در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کند.

افشار تصریح کرد: هیئت ووشو استان اردبیل در برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و داوران استان اردبیل نیز فعالیت‌های مستمری داشته به طوری که در حال حاضر 2 مربی دارای مدرک درجه یک، داور ووشو دارای مدرک درجه یک و در بخش بانوان نیز یک نفر دارای مدرک داوری بین‌المللی فعالیت دارند.

وی بیان کرد: ووشوکاران استان اردبیل در سالجاری موفق به کسب 50 مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف کشوری شدند که در کنار این موضوع نیز تیم ووشوی دانشجویان استان اردبیل در مسابقات دانشگاهی کشور به مقام قهرمانی رسید.

رئیس هیئت ووشو استان اردبیل در ادامه گفت: هیئت ووشو استان اردبیل در چندسال اخیر به عنوان یکی از هیئت‌های برتر استان اردبیل بوده و از سال 90 تا به امروز، ووشوکاران استان اردبیل هر سال حداقل یک یا دو مدال آسیایی و جهانی را کسب کردند که این افتخار آفرینی در تمامی رده‌های سنی بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.