انعطاف پذیری مجریان قانون فوتبال عربستان را دچار بحران جدی کرد+ تصاویر

پس از اینکه یک بازیکن عربستانی با 2 باشگاه قرارداد بست رسانه های این کشور مسئولان فوتبال را به بی کفایتی متهم کردند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در روز های اخیر که تیم های باشگاهی عربستان درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند موضوع عواد خمیس بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان و بستن قرارداد با 2 تیم به صورت همزمان و شکایت باشگاه ها به فیفا باعث شد موج جدیدی از حملات رسانه ای به مسئولان فوتبال عربستان وارد شود.


برخی از سایت های عربستانی در مورد این موضوع اعتقاد دارند: برخوردهای مصلحتی و اینکه هر بازیکنی می تواند از حمایت شخص خاصی برخوردار باشد باعث شده است که فوتبال عربستان به هرج و مرج نزدیک شود و عوامل بازدارنده در این راه کافی نیست.

البته آنها معتقدند حکم در مورد عواد خمیس هرچه باشد، به هر حال سیستم فوتبال در عربستان دچار مشکل است و باید در این باره چاره ای اندیشید.

در این گزارش آمده مجریان قانون در فوتبال عربستان ضعیف و انعطاف پذیر هستند و این عامل اصلی پسرفت ورزش در عربستان است.

لازم به ذکر است که عواد خمیس محکوم شد و البته پرونده هنوز در فیفا جریان دارد و مورد اعتراض قرار گرفته است اما عربستان هنوز درگیر چالش بی قانونی است و البته رونده های فراوانی که در مورد داوری ها به چشم می خورد نشانه هایی از فساد در بدنه فوتبال عربستان است.


همچنین برخی رسانه ها در مقاله ای زنگ خطر را برای رسانه های ورزشی این کشور به صدا در آوردن و معتقدند نقش رسانه ها در این موضوعات بسیار کلیدی و مهم است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار