دستگیری قاچاقچی مسلح و عامل شهادت مامور نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: بامداد امروز قاچاقچی و شرور مسلح که یکی از ماموران نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی استان در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت : 24 آبان ماه سال جاری در پی درگیری مسلحانه یگان های عملیاتی پلیس با قاچاقچیان مسلح در منطقه ایرافشان شهرستان مهرستان که منجر به کشف 600کیلو مواد مخدر و شهادت استوار دوم "صادق امیری زاده" شده بود، اقدمات گسترده تیم های اطلاعاتی پلیس برای دستگیری متهمان ادامه داشت. 

سردار رحیمی  با اشاره به اینکه در این مدت محل های احتمالی تردد این قاچاقچی و شرور مسلح به طور نامحسوس تحت نظر بود، افزود : پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی و فنی بامداد امروز کارآگاهان پلیس در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه عامل اصلی به شهادت رساندن این مامور جان برکف پلیس را در حاشیه شهرستان مهرستان به همراه خودروی که در زمان درگیری با آن متواری شده بود دستگیر کردند . 

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان افزود : نیروی انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی بر تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ و مخلان امنیت عمومی به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.  

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۹:۳۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
باید اعدامشان کرد. خدا اون مامور را هم بیامرزه
آخرین اخبار