دامغان;

والیبالیست دامغانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

عرفان علی نژاد والیبالیست دامغانی به اردوی تیم ملی والیبال زیر23سال دعوت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دامغان ، براساس اسامی اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران عرفان علی نژاد والیبالیست شایسته و خوش آتیه دامغانی و عضو تیم ملوان تهران به اردوی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران دعوت شد .

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران برای حضور شایسته ایران در این رقابت ها، عملکرد بازیکنان در لیگ های برتر، دسته یک و زیر گروه مردان را بررسی و 41 بازیکن که عمکلرد مناسبی در پست های مختلف این رقابت ها داشته اند را به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی خوان سیچلو سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال جمهوری اسلامی ایران ، در مرحله نخست 20 بازیکن در اردوی انتخابی این تیم شرکت می کنند.

21 بازیکن دیگر نیز در سه مرحله بعدی به اردو نشینان ملحق خواهند شد تا بهترین ها به اردوی های آماده سازی تیم ملی زیر 23 سال دعوت شوند.

دومین مسابقات قهرمانی آسیا از تاریخ 11 لغایت 19 اردیبهشت سال آینده به میزبانی شهر اردبیل و با حضور 13 تیم شامل ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، فیلیپین، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا، مالدیو و مالزی برگزار می شود.

دور مقدماتی این رقابت ها در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه چهارتیمی)برگزار می شود که حضور ایران و فیلیپین در گروه نخست قطعی شده است و تیم سوم بعد از قرعه کشی مشخص می شود.

همچنین حضور تیم های تایلند و قزاقستان در گروه دوم، چین و استرالیا در گروه سوم و ژاپن و تایلند در گروه چهارم قطعی است.

گفتنی است عرفان علی نژاد بازیکن دامغانی عضو تیم ملوان تهران پیش از این در تیم متین دامغان و عضو تیم جوانان پیکان و امیدهای تهران بود که با تیم پیکان به مقام قهرمانی رسید و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان معرفی شد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار