فوتبال ایران ناپاک است

نیکبخت: پرچم مان مقابل تیم های عربی بالا رفت/ ایفای نقش اصلی فیلم سینمایی، لذت بخش است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: روند برتری نمایندگان کشورمان مقابل تیم های عربی باید تداوم یابد چرا که این امر پرچم فوتبال کشورمان را بالا می برد.

علی رضا واحدی نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره پیروزی استقلال تهران و استقلال خوزستان در دومین هفته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه استقلال پس از شکست در بازی نخست خود در دیدار با التعاون نمایش قدرتمندانه ای داشت و با سه گل حریف عربستانی را شکست داد. استقلال خوزستان هم واقعا برخلاف پیش بینی ها عمل کرده و با 2 پیروری در صدرجدول گروه خود قرار گرفته است. امیدوارم پرسپولیس و ذوب آهن هم این پیروزی ها را تداوم دهند تا پرچم فوتبال کشورمان در برابر تیم های حاشیه خلیج فارس بالا برود.
 
وی درمورد اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ بیان کرد: چندان در اختلاف 2 مربی خارجی دخالت نمی کنم اما تیم ملی از این موضوع ضربه می خورد و امیدوارم با تدابیر بزرگان فوتبال اختلاف کی روش و برانکو برطرف شود و تیم ملی به مسیر مثبت خود در راه صعود به جام جهانی ادامه دهد.
 
نیکبخت درباره وضعیت جسمانی ایده آل خود با وجود دوری از فوتبال گفت: خوشبختانه با انجام تمرینات مداوم، فرم ایده آل بدنم را حفظ کرده ام اما ترجیح می دهم از این فوتبال ناپاک دور باشم. در فوتبال ما برخی افراد تنها دنبال مطرح شدن هستند.
 
بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال درمورد ایفای نقش اول در فیلم سینمایی آوار تصریح کرد: این نخستین کار بلند سینمایی من محسوب می شود و از ایفای نقش اصلی فیلم "آوار" خوشحالم. رز رضوی، سحر زکریا و نیما شاهرخ شاهی در این راه کمک زیادی به من کردند. حمید استیلی، بهروز رهبری فرد و چند چهره فوتبلی دیگر هم به عوامل این فیلم لطف داشتند و چند دقیقه ای در فیلم "آوار" ایفای نقش کردند. به سینما علاقه دارم و امیدوارم این لذت همچنان تداوم داشته باشد. قصه شخصیت اصلی این فیلم هم تا حدی به زندگی خودم شباهت دارد و این امر برایم تراژیک است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.