ایلام؛

دارندگان کارت فعال مرزنشینی دهلران برنج رایگان دریافت می کنند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: دارندگان کارت فعال مرزنشینی در این شهرستان برنج رایگان دریافت می کنند.

دارندگان کارت فعال مرزنشینی دهلران برنج رایگان دریافت می کنندابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حد احمدی بیان کرد: در این شهرستان مرزی 19 هزار خانوار برای کارت مرز نشینان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 14 هزار خانوار دارای کارت مرزنشینی هستند.

وی عنوان کرد: دارندگان کارت فعال مرزنشینان در این شهرستان می توانند با مراجعه به شرکت تعاونی مرزنشینان دهلران یک کیسه 10 کیلویی برنج به صورت رایگان دریافت کنند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت دهلران اظهار کرد: کارت مبادلات مرزی تنها برای سرپرست های خانوار صادر می شود و به عنوان کارت هویتی مرزنشین ‏تلقی می شود که دسترسی به اطلاعات مرزنشینان، نظارت بر تعاونی های مرزنشینی و تصمیم گیری بهینه برای تخصیص سهمیه ارز کالا از شاخص ترین اهداف این طرح است.

احمدی خاطرنشان کرد: در این شهرستان از 14 هزار خانوار دارای کارت مرزنشینی فقط چهار هزار خانوار دارای کارت فعال مرزنشینی هستند که می توانند از مزایای این طرح و دریافت یک کیسه برنج رایگان بهره مند شوند.

وی ادامه داد: آن دسته از خانوارهایی که کارت مرزنشینی دارند اما کارت آنها فعال نیست می توانند با مراجعه به شرکت مرزنشینان شهرستان نسبت به فعال کردن کارت خود اقدام و سال آینده از مزایای این طرح بهره مند شوند.


انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم.محسنی
۱۳:۳۷ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
این.برنج.ریگان.کو..ما.می.رویم.نیست.تمام.شد.چرا.هبچ.عدالتی.نیست