اردبیل؛

همایش طلایه داران تبلیغ در اردبیل برگزار شد

همایش طلایه داران تبلیغ و تجلیل از روحانیون ایثارگر پیش از ظهر امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این مراسم که با حضور روحانیون، طلاب، خانواده های شهدا و بسیجیان اردبیل برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات و رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به نقش بی بدیل روحانیون در عرصه های مختلف و در طول انقلاب اسلامی گفت: در طول این 38 سال دشمن طراحی های مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی داشته و با تمام قدرت سعی دارد مانع از حرکت انقلابی و اسلامی روحانیون در جامعه داشته باشد و هر بار با هوشیاری روحانیون و طلاب حوزه و دانشگاه به بن بست رسیده است.

وی افزود: امروزه عمده سرمایه گذاری دشمن روی حوزه های علمیه است که به عقبه فکری قوی انقلاب نفوذ داشته باشد و خوشبختانه دچار مشکل و شکست شده است و توان مقابله با فکر و اندیشه و سخنان انقلابی روحانیون ما در سراسر کشور را ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی در ادامه سخنان خود با تاکید بر این که وظیفه سنگینی بر عهده روحانیون کشور است که با مقابله با دشمنان و افراد تفرقه افکن برخیزند تصریح کرد: در زوگاری که دشمن سعی دارد با ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی و ترویج افکار منحرف در بین جوانان به مبارزه با نظام جمهوری اسلامی و دین اسلامی بپردازد این روحانیون و طلاب هستند که باید مراقب توطئه ها و تفرقه باشند.

وی افزود: دشمن سعی دارد جریانی ایجاد کند تا مسیر انحراف باشد و حتی در این باره چاپ کتب، مقالات و فعالیت وسیع در فضاهای مجازی دست زده است که ضد انقلاب و نظام است و ما روحانیون وظیفه داریم با این جریانات فکری به مقابله بپردازیم.

در پایان این مراسم از روحانیون شاخص و انقلابی، روحانیون جانباز و ایثارگر و خانواده های شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان اردبیل تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.