شیراز؛

اعلام آمادگی آتش‌نشانان شیراز در چهارشنبه آخرسال

آتش نشانان شیرازی آمادگی خود را برای چهارشنبه آخر سال اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید فرخ‌زاده رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: با توجه به حوادث پارسال، برنامه ریزی و پیش بینی های لازم در خصوص امدادرسانی سریع و به موقع در صورت بروز حادثه به شهروندان از روز های قبل از چهارشنبه آخرسال تدوین شده است.

فرخ زاده افزود: دو روز قبل از چهارشنبه شب آخرسال ، آتش نشانان در آماده باش کامل هستند و 500 نفر از نیروهای آتش نشان از شیفت استراحت و مستقر در ایستگاه های آتش نشانی به منظور امدادرسانی سریع  تر به شهروندان  در صورت بروز حادثه حضور دارند.

وی با بیان اینکه مکان های ترافیک جمعیتی و خودرویی و 30 نقطه پر خطر شناسایی شده است، ادامه داد: 50 تیم عملیاتی نیز در این مناطق مستقر می شوند.

فرخ زاده بیان کرد: تیم‌هایی از آتش‌نشانی اقدام به گشت‌زنی می كنند تا در صورت مشاهده موارد ناایمن، تذكر لازم را به شهروندان بدهند و با استفاده از نیروهای داوطلب آتش‌نشان، 50 نفر از سازمان‌ مردم‌نهاد با پرسنل آتش‌نشانی همراه و 100 نفر از تاكسیرانان آتش‌نشان به امكانات خاموش كننده مجهز و معابر و خیابان‌های اصلی را پوشش می‌دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تصریح کرد: در مکان‌هایی که امکان تردد خودروی امدادی یا اطفایی وجود ندارد، تیم موتورکراس با 10 دستگاه موتورسیکلت و تجهیزات کامل وظیفه امدادرسانی را بر عهده دارند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.