سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

جبهه مردمی نیروهای انقلاب؛ تنها راه برقراری وحدت میان اصولگرایان/ سهم‌خواهی برای ائتلاف سَم است

سخنگوی جبهه پیروان گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب به این معنا است که اصولگرایان از انتخابات گذشته درس عبرت گرفتند و چاره کار را در انسجام و ائتلاف دیدند.

سکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چتر گسترده‌ای است که اکثریت اصولگرایان را در برگرفته، اظهار داشت: در اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی این هدف محقق شد و اصولگرایان با وحدتی مثال زدنی در کنار هم جمع شدند.

وی با تأکید بر اینکه جبهه مردمی به برگزاری چنین گردهمایی و نشست‌هایی ادامه خواهد داد، گفت: تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب، نشان دهنده عقلانیت اصولگرایان است.

سجادی با بیان اینکه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب تنها راهی است که می‌تواند وحدت را در میان اصولگرایان برقرار کند و باعث شود آرای آنان به هرز نرود است، افزود: اصولگرایان از انتخابات گذشته به ویژه سال 92 درس عبرت گرفتند و چاره کار را در انسجام و ائتلاف دیدند.

سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به حمایت گروه‌های مرجعی چون جامعه روحانیت مبارز از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اگر همگرایی پایداری را بین اصولگرایان ایجاد کند، ایده‌آل است و مسئله مهم دیگر این است که هیچ فرد و گروهی در این جبهه نباید دنبال سهم‌خواهی باشد چرا که برای ائتلاف و انسجام سَم است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار