لیگ قهرمانان آسیا؛

ذوب‌ آهن ایران – الاهلی عربستان/تقابل غرور ملی ذوبی‌ها برابر امکانات عرب‌ها

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا امروز(سه شنبه) از ساعت 18:45 به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

ساعت 2 کار شود////لیگ قهرمانان آسیا؛ ذوب‌ آهن ایران – الاهلی عربستان/تقابل غرور ملی ذوبی‌ها برابر امکانات عرب‌هابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیدار 2 تیم فوتبال ذوب آهن و الاهلی عربستان روز  امروز(سه شنبه)  از ساعت 18:45 در ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار می‌شود.

سبزپوشان اصفهانی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین امارات با تساوی یک بر یک متوقف شدند.

به هر حال شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با برد این بازی قدرت خود را به رخ حریفان خود و گروه C لیگ قهرمانان آسیا بکشند.

مشکلات مالی دغدغه اصلی باشگاه ذوب‌آهن است و همچنین این موضوع باعث شد این تیم بعد از بازی با العین در امارات به ایران بیاید تا برای بازی با الاهلی عربستان آماده شود.

به هر حال ذوب آهن برخلاف سایر نمایندگان ایران در آسیا نتوانست در امارات اردو بزند و همین موضوع هم در روند بازی این تیم مقابل الاهلی عربستان تأثیرگذار است.

همچنین سعید آذری مدیر عامل ذوب‌آهن به بازیکنان این تیم قول داده است که تا قبل از بازی با الاهلی بخشی از قراردادشان را پرداخت کند.

ذوبی‌ها بدون بازیکن مصدوم و محروم به مصاف الاهلی عربستان می‌روند.

با وجود اینکه ذوبی‌ها میزبان این بازی هستند اما به احتمال زیاد ورزشگاه سلطان قابوس مملو از هواداران عربستانی می‌شود تا تیم الاهلی عربستان را تشویق کنند.

در آن سوی میدان، تیم الاهلی عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2 بر صفر مقابل تیم بنیاد کار ازبکستان به برتری رسید و با 3 امتیاز صدرنشین گروه C این رقابت‌‌ها است.

تیم الاهلی عربستان در لیگ حرفه‌ای عربستان با 40 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و البته فاصله‌اش با تیم دوم فقط یک امتیاز است. این تیم در آخرین بازی خود در لیگ عربستان 2 بر صفر مغلوب النصر شده است.

همچنین این تیم پیش از شروع بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در یک بازی تدارکاتی میزبان بارسلونا بود که مقابل این تیم با تمام بزرگانش با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد.

به هر حال شرایط 2 تیم ذوب آهن و الاهلی عربستان از لحاظ فنی برابر است اما 2 تیم از لحاظ امکانات تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

تیم الاهلی عربستان امکانات فوق‌العاده حرفه‌ ای در اختیار دارد اما ذوب‌آهن فقط به غرور و انگیزه جوانان خود متکی است.

با این اوصاف باید دید جدال دارا و ندار به کجا می‌انجامد؟

"کوهونگ جین" از کره‌جنوبی به همراه 2 هموطنش به نام‌های "سونگ پونگ کیون" و "کیوواک سئونگ سون" قضاوت این بازی را بر عهده دارند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار