مشهد؛

استقبال بانوان مشهدی مشهدی از دومین جشنواره مادران قصه‌گو

بیش از 5 هزار و 100مادر مشهدی در بخش آموزشی دومین جشنواره «مادران قصه‌گوی شهر مشهد» شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،جعفر رییسیان‌زاده قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد گفت: این جشنواره از پایان دی ماه 95 در همه مناطق شهر مشهد آغاز به ‌کار کرده و در همین مدت با استقبال بی‌نظیری از سوی مادران و بانوان مشهدی روبه‌رو شده است.
علاوه بر فرهنگسراهای مشهد که مقر اصلی برپایی کارگاه‌های آموزشی جشنواره هستند، تاکنون 153 مکان غیرفرهنگسرایی هم اعم از تشکل‌های مردمی، مدارس، مساجد و مهدهای کودک در این حوزه فعالیت داشته‌اند که چنین مشارکتی بی‌سابقه است.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 5100 نفر در بخش آموزشی این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: استقبال بانوان مشهدی به حدی بوده که تاکنون فقط 169 همایش و کارگاه آموزشی برای این بخش جشنواره برپا شده است.
رییسیان‌زاده گفت: علاوه بر فرهنگسراهای مشهد که مقر اصلی برپایی کارگاه‌های آموزشی جشنواره هستند، تاکنون 153 مکان غیرفرهنگسرایی هم اعم از تشکل‌های مردمی، مدارس، مساجد و مهدهای کودک در این حوزه فعالیت داشته‌اند که چنین مشارکتی بی‌سابقه است.
قائم مقام سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد افزود : استقبال بالای مردم از بخش‌های آموزشی و آزاد جشنواره سبب شد زمان ثبت‌نام تا پایان سال جاری تمدید شود، تا جمعیت بیشتری از ثمرات تربیتی و آموزشی جشنواره بهره ببرند.
با توجه به تمدید جشنواره، علاقه‌مندان به قصه‌گویی می‌توانند به واحدهای آموزشی مستقر در فرهنگسراها، مساجد، مدارس و مهدهای کودک مراجعه کرده یا از طرق ارسال کلمه «قصه» به سامانه 1000106 ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام// ز.ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.