پرونده معلم رودباری در هیئت رسیدگی به تخلفات

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از نظر قانونی اقداماتی که باید، انجام و فعلا معلم تعلیق شده تا پرونده وی در هیئت رسیدگی به تخلفات به نتیجه نهایی برسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محسن بیگی درباره وضعیت معلم رودباری که دانش آموزی را تنبیه بدنی کرده بود، گفت: مشکل به صورت کلی حل شده و دانش آموز مشکلی ندارد و سر کلاس حاضر شده و معلم نیز از این قضیه ناراحت است.

وی افزود: از نظر قانونی اقداماتی که باید، انجام  و فعلا معلم تعلیق شده تا پرونده وی در هیئت رسیدگی به تخلفات به نتیجه نهایی برسد.

محسن بیگی درباره تکرار این اتفاقات در مدارس تصریح کرد: نه تنها در استان، بلکه در کشور دستور العمل صریح ممنوعیت تنبیه بدنی از هشت سال قبل ابلاغ و در مدارس قرائت و همه معلمان زیر دستورالعمل را امضا کرده اند و ما به هیچ عنوان از رفتارهای این چنینی ولو سهوی، دفاع نمی کنیم و پیش بینی لازم برای برخورد با تخلفات شده است.

وی بیان کرد: 46 هزار نفر نیرو در آموزش و پرورش استان کرمان وجود دارد که با دانش آموزانی با شرایط روحی و روانی متفاوت و بعضا در کلاس های شلوغ، کار می کنند و ممکن است گاهی در این شلوغی اتفاقاتی بیفتد که بخشی از آن خارج از کنترل باشد.

وی یاد آور شد: باید بپذیریم افرادی که وارد آموزش و پرورش شده اند شاید برخی از آنها نیز در شرایط خاصی ورود کرده و ارزیابی های لازم صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صمد
۱۱:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۵
خدا همرو به راه راست هدایت کنه