مشهد؛

امضاء موافقت نامه وجوه حمایتی به شرکت های دانش بنیان

موافقت نامه وجوه حمایتی به شرکت های دانش بنیان و واحدهای صنعتی بین این شرکت و منطقه ویژه علم و فناوری خراسان رضوی امضاء شد.

امضاء موافقت نامه وجوه حمایتی به شرکت های دانش بنیانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی به منظور برنامه های عملياتي كلان فن بازار منطقه ای خراسان رضوی مشاوره دانش بنیان سازی واحدهای صنعتی استان به شرکت های دانش بنیان یکی از برنامه های اصلی ما است و هر کار لازم در این زمینه انجام می شود تا این روند تسریع بیشتری یابد.

مسعود مهدی زاده مقدم ادامه داد: رشد و تحقق شرکت های دانش بنیان با توجه به ابعاد مختلف آن نیاز به برنامه ریزی مدون و تلاش های فراوان دارد که با همت دستگاههای اجرایی استان این چشم انداز زودتر به تحقق خواهد پیوست.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: یکی از اهداف ما در خصوص شرکت های دانش بنیان توانمندسازی اقتصادی آنها در زمینه صادرات محصولاتشان است که در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور مشاور های مختلفی در حال انجام است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ازجمله اهداف شرکت های دانش بنیان در شهرکهای صنعتی استان بهبود توان رقابتی و ارتقا کیفیت محصولی جهت رقابت در بازارهای جهانی، بسترسازی برای ارتقای دانش و بهره برداری در صنعت، ایجاد ارتباط بیشتر صنعت، دانشگاه و مراکزتحقیقاتی و غیره است تا در نهایت بیش از پیش باغث رونق اقتصادی شهرکهای صنعتی استان شود.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار